Skämskudde

Det är fruktansvärt vad mycket ni inte vet som vi gjort varje dag, varför? För jag är väldigt dålig på att uppdatera bloggen. Jag har sagt det innan, det är ingenting jag prioriterat och tycker är kul(läs; när man skriver långa inlägg och dem går ändå inte att publicera för internet är katastrof). Sen en annan anledning är att jag inte tycker om att publicera inlägg utan bilder och kameran används inte så flitigt som jag själv hoppats på. Något jag lärde mig förra resan är att det hjälper inte att jag tagit 3000 bilder, jag kan ändå aldrig förmedla med bilder hur fantastiskt det faktiskt egentligen är. Jag kan ge er ett hum, men det är allt. Sen när vi gjort olika aktiviteter så har vi inte köpt korten(dyrt! Dem gör allt för att tjäna pengar). Därför får man lida lite för det. 

Just nu sitter vi på Christchurch flygplats, tillbringar vår sista natt här, troligtvis kan jag få iväg några inlägg om vi har tur men lovar ingenting. Speciellt inte i ordning. Men ni får läsa några dagar iallafall. 



Kommentera här: