Vrålåk

Där har vi den, vårt vrålåk under en månads tid. Enda bilden jag har... Haha

Jag lovade mig själv att jag skulle ta kort på hur den såg ut invändigt, men faktiskt helt förträngt och var inte så mycket för världen att se ändå.

Kommer aldrig äga en Toyota, bilen har krånglat flertal gånger. Skit bil. Haha
Men hon har dugit fint som boende. Dock är det fruktansvärt påfrestande att resa så som vi gjort. Svårt att föreställa sig kanske. Men tre tjejer på liten yta.
Fanns aldrig en dörr att stänga för att få vara ifred. Men det gick i det stora hela bra! Glada för det.

Inuti då? Jo, det bjöds på ett litet kök, med micro. Sen ett bord och soffor som man på natten byggde till en stor säng. Sen även en säng i taket som man fick bygga ihop. Tre säten fram och två bak. 
Ja vad finns det mer att berätta om den? Vi är sura för vi inte tog self contained = egen toa, vad enkelt det hade varit med boende isådant fall. 
Men men, lätt att vara efterklok! 

Kommentarer:

1 Benny:

skriven

Vacker är den inte. Men det gläder mig att ni åkt husbil en månad. En toa är faktiskt bra att ha. Även i en husbil. ;)

Kommentera här: